Monday, November 2, 2009

Minggu Exam dan Tamat Diploma

salam semua, terlebih dahulu saya ingin memohon maaf atas kesulitan yang dialami buat sementara waktu ini..seperti yang saya katakan tempoh hari, saya sedang menduduki peperiksaan akhir untuk diploma di UiTM..jadi dalam tempoh yang lama sehingga 15 hb ini, kerja-kerja penambahan dan pengubahsuain blog serama akan tergendala buat sementara waktu..banyak message dari rakan-rakan di seluruh tanah air telah diretima oleh saya bertanyakan khabar, saya ucapkan jutaan terima kasih kepada semua rakan-rakan yang telah banyak memberi sokongan kepada saya..tetapi, saya akan tetap turun untuk game di alor setar minggu depan( bawak diri ja, ayam x siap)..x sabar rasanya nak jumpa "geng serama" di sekitar utara..harap semua rakan2 mendokan yang terbaik buat saya..sekian dari SERAMA UTARA..

No comments:

Post a Comment