Tuesday, August 25, 2009

Salam Ramadhan


Salam ramadhan saya ucapkan kepada semua umat islam terutamanya bagi peminat-peminat ayam serama di seluruh tanah air..Didalam bulan ramadhan yang mulia ini, kerja-kerja penambahan info dalam blog serama utara akan sedikit terganggu kerana saya agak kesibukan apatah lagi banyak urusan dan assignment yang perlu diselesaikan untuk semester akhir ini..jadi amat jelaslah bahawa saya tidak dapat berjalan ke rumah rakan-rakan serama di utara bagi memeriahkan blog saya ini..tetapi jangan risau, apabila ada kelapangan dalam masa terdekat ini, saya akan terus membongkar produk2 serama di utara ini..jadi jika pesanan sms anda tidak dibalas pada waktu ini, jangan marah ya..hehe..salam ramadhan semua, moga dibulan yang mulia dan barakah ini kita sama2 mendapat hidayah darinya..yang buruk datang dari kita, yang baik itu datang dari Allah S.W.T

No comments:

Post a Comment